Спеціальність Соціологія

Спеціальності НТУ ХПІ

 

Оберіть спеціалізацію відповідно до спеціальності.

В Вашому електронному кабінеті це і буде конкурсна пропозиція (КП):

Показано 2 результати

  • Соціологія забезпечення економічної діяльності (Магістр)

    Соціолог – це фахівець, який розуміє сутність і основні тенденцій розвитку інформаційного суспільства; здатний формувати позитивний імідж організації, створювати або модернізувати корпоративну культури, організовувати ефективну систему комунікацій, розробляти систему підбору та стимулювання персоналу, здійснювати соціологічне забезпечення впровадження інновацій, збирати, обробляти, аналізувати соціальну інформацію; здійснювати підготовку та проведення виборчих і рекламних кампаній, вивчати ринок праці та споживчий ринок.

     

    Протягом навчання за спеціалізацією «Соціологічне забезпечення економічної діяльності» студенти беруть участь у соціологічних дослідженнях, що спрямовані на вирішення проблем пов’язаних з питаннями соціально-адекватного управління в організаціях та соціальної відповідальності підприємств; з питаннями формування кадрового складу та безпеки організацій, а також з питаннями керування споживчою поведінкою та створення позитивного іміджу компанії. Вони засвоюють методи багатовимірного аналізу даних в соціології, вивчають правові засади управлінської діяльності та формують навички психодіагностики. Студенти проходять практику в маркетингових та консалтингових агентствах, громадських і політичних організаціях м. Харкова, в ході якої поєднують теоретичну і практичну складові професії соціолога.

  • Соціологія управління (Бакалавр)

    Соціолог – це фахівець, який розуміє сутність і основні тенденцій розвитку інформаційного суспільства; здатний формувати позитивний імідж організації, створювати або модернізувати корпоративну культури, організовувати ефективну систему комунікацій, розробляти систему підбору та стимулювання персоналу, здійснювати соціологічне забезпечення впровадження інновацій, збирати, обробляти, аналізувати соціальну інформацію; здійснювати підготовку та проведення виборчих і рекламних кампаній, вивчати ринок праці та споживчий ринок.

     

    Під час навчання за спеціалізацією «Соціологія управління» студенти отримують фундаментальні знання з загальної соціологічної теорії, історії соціології, методології та методів соціологічного дослідження. Вони навчаються вирішувати складні практичні завдання у сфері організаційної поведінки, управління персоналом, проводять соціологічні, маркетингові дослідження, оцінюють ефективність рекламних кампаній як у рамках навчальних проектів, так й за запитом замовника. Студенти-соціологи проходять педагогічну та виробничу практику на державних підприємствах і в комерційних організаціях, де отримують досвід та навички комунікації з різними групами людей