Спеціальність Соціологія

 

Оберіть освітню програму для того, щоб дізнатися більше про конкурсні пропозиції (КП) та спеціалізації.

В Вашому персональному електронному кабінеті Ви знайдете такі самі освітні програми:

Показано 2 результати

  • Соціологія забезпечення економічної діяльності (Магістр)

    Соціолог – це фахівець, який розуміє сутність і основні тенденцій розвитку інформаційного суспільства; здатний формувати позитивний імідж організації, створювати або модернізувати корпоративну культури, організовувати ефективну систему комунікацій, розробляти систему підбору та стимулювання персоналу, здійснювати соціологічне забезпечення впровадження інновацій, збирати, обробляти, аналізувати соціальну інформацію; здійснювати підготовку та проведення виборчих і рекламних кампаній, вивчати ринок праці та споживчий ринок.

     

    Протягом навчання за спеціалізацією «Соціологічне забезпечення економічної діяльності» студенти беруть участь у соціологічних дослідженнях, що спрямовані на вирішення проблем пов’язаних з питаннями соціально-адекватного управління в організаціях та соціальної відповідальності підприємств; з питаннями формування кадрового складу та безпеки організацій, а також з питаннями керування споживчою поведінкою та створення позитивного іміджу компанії. Вони засвоюють методи багатовимірного аналізу даних в соціології, вивчають правові засади управлінської діяльності та формують навички психодіагностики. Студенти проходять практику в маркетингових та консалтингових агентствах, громадських і політичних організаціях м. Харкова, в ході якої поєднують теоретичну і практичну складові професії соціолога.

     

    Посилання (магістр):

    Дивіться актуальні спеціальності, освітні програми та конкурсні пропозиції 2019 року

    Вступ 2019
  • Соціологія управління (Бакалавр)

    Соціолог – це фахівець, який розуміє сутність і основні тенденцій розвитку інформаційного суспільства; здатний формувати позитивний імідж організації, створювати або модернізувати корпоративну культури, організовувати ефективну систему комунікацій, розробляти систему підбору та стимулювання персоналу, здійснювати соціологічне забезпечення впровадження інновацій, збирати, обробляти, аналізувати соціальну інформацію; здійснювати підготовку та проведення виборчих і рекламних кампаній, вивчати ринок праці та споживчий ринок.

     

    Під час навчання за спеціалізацією «Соціологія управління» студенти отримують фундаментальні знання з загальної соціологічної теорії, історії соціології, методології та методів соціологічного дослідження. Вони навчаються вирішувати складні практичні завдання у сфері організаційної поведінки, управління персоналом, проводять соціологічні, маркетингові дослідження, оцінюють ефективність рекламних кампаній як у рамках навчальних проектів, так й за запитом замовника. Студенти-соціологи проходять педагогічну та виробничу практику на державних підприємствах і в комерційних організаціях, де отримують досвід та навички комунікації з різними групами людей

    Посилання:

    Дивіться актуальні спеціальності, освітні програми, конкурсні пропозиції та предмети ЗНО 2019 року

    Вступ 2019