Абітурієнт НТУ "ХПІ" » Search results for "" - Page 18
Маркетинг (Магістр)
Товар

Освітньо-професійна програма «Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління та розвитку маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, як концепції управління підприємством, у сфері стратегічного управління, що передбачає застосування методології наукових досліджень щодо вибору напрямків діяльності підприємства в конкурентному ринковому середовищі, щодо маркетингової діяльності, з використанням достовірності одержаних результатів за допомогою економіко-математичних моделей, відповідних методів стратегічного планування  діяльності підприємства, розробку маркетингових стратегій та заходів щодо їх просування.

 

Докладніше >

Спеціалізація "Бізнес-адміністрування"
Міжнародний бізнес (Магістр)
Товар

Освітня програма «Міжнародний бізнес» – це навчання управлінській та підприємницькій діяльності в компаніях, які є учасниками міжнародного ринку товарів та послуг.  Міжнародний бізнес охоплює процеси в сфері маркетингу, фінансів, інвестицій, логістики, ланцюгів постачання та управління персоналом і проектами у міжнародному середовищі компанії.

 

Докладніше >

МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ І АДМІНІСТРУВАННЯ (МАГІСТР)
Менеджмент організацій і адміністрування (Магістр)
Товар

Освітня програма «Менеджмент організацій і адміністрування» розрахована на тих, хто хоче стати професіоналом у сфері управління, який володіє компетентностями з управлінського консультування, управління проєктами, корпоративного управління тощо.

 

Докладніше >

Фінанси і банківська справа (Магістр)
Товар

Освітня програма «Фінанси і банківська справа» розрахована на тих, хто хоче стати професіоналом у сфері фінансів, банківської справи та страхування і сформувати здатності до системного та інноваційного мислення для прийняття ефективних  управлінських рішень в сфері бізнесу.

 

Докладніше >

Облік, аудит і оподаткування Магістратура
Облік, аудит і оподаткування (Магістр)
Товар

Освітня програма «Облік, аудит і оподаткування» спрямована на підготовку фахівців, здатних вирішувати практичні проблеми та складні завдання у сфері фінансового, управлінського та податкового обліку, аудиту і оподаткування на засадах оволодіння системою компетентностей.

 

Докладніше >

Економіка (магістр)
Товар

Підготовка висококваліфікованих фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням і компетентностями, теоретичними знаннями і прикладними навичками, необхідними для розв’язання завдань у сфері економіки виробничо-комерційної діяльності підприємств, здатних розв’язувати складні інноваційні, дослідницькі й управлінські задачі та проблеми функціонування економічних систем різного рівня, що характеризуються невизначеністю умов та вимог. Сприяння формуванню суспільства майбутнього на засадах концепції сталого розвитку шляхом інтернаціоналізації та інтеграції освіти, освітніх наукових досліджень та інноваційних розробок. .

 

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ «ЕКОНОМІКА»

 

Докладніше >

МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ (Бакалавр)
Товар

(З ОБОВ’ЯЗКОВИМ ВИВЧЕННЯМ ДВОХ ІНОЗЕМНИХ МОВ) 

Освітньо-професійна програма розроблена для підготовки фахівців з широким управлінським і економічним світоглядом у сфері міжнародних економічних відносин, управління міжнародними бізнес-структурами, міжнародної економіки та Європейської економічної інтеграції. Освітня програма «Міжнародні економічні відносини» передбачає поглиблене вивчення двох іноземних мов: англійської та німецької або французької (на вибір студента).

Професійні акценти: формування здатності здійснювати управлінську, економічну і підприємницьку діяльність в міжнародній сфері з використанням поглибленого знання іноземних мов та перекладу. 

Освітня програма «Міжнародні економічні відносини» пропонує абітурієнтам бюджетну та контрактну форму навчання за наступними спеціалізаціями (профільованими пакетами дисциплін): «Управління міжнародними бізнес-структурами», «Міжнародна економіка» та «Європейська економічна інтеграція». Спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини» входить в перелік високорейтингових спеціальностей та користується попитом серед абітурієнтів 

 

Докладніше >

Маркетинг (Бакалавр)
Товар

МАРКЕТИНГ

Освітньо-професійна програма «Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, що передбачає застосування  відповідних методів з планування, організації, реалізації та контролю маркетингової діяльності організацій, розробки і реалізації товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики з використанням інформаційного забезпечення.

 

Докладніше >

Міжнародний бізнес (Бакалавр)
Товар

Освітня програма спрямована на вивчення міжнародних економічних відносин, міжнародного бізнесу та управління ним, розвиток ділових, управлінських та соціальних компетенцій для успішної кар’єри у міжнародних компаніях.

 

Докладніше >

Вступай та отримуй!

10 додаткових переваг НТУ "ХПІ"

Додаткові переваги ХПІ палац студентів

Палац студентів

Додаткові переваги ХПІ спорт

Спорт

Додаткові переваги ХПІ гуртожитки

Гуртожитки

Додаткові переваги ХПІ студентське самоврядування

Студентські організації

Додаткові переваги ХПІ військова підготовка

Військова підготовка

Додаткові переваги ХПІ відпочинок літній табір

Відпочинок влітку

Додаткові переваги ХПІ міжнародне співробітництво

Міжнародне співробітництво

Додаткові переваги ХПІ коворкінги

Коворкінги

Додаткові переваги ХПІ сучасна бібліотека

Сучасна бібліотека

Додаткові переваги ХПІ стартапи

Студентський стартап-рух