Опис
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ «МАРКЕТИНГ»
Вид фінансування: бюджет/контракт
Контакти:
НТУ “ХПІ”, кафедра маркетингу, Україна, 61002, м. Харків, вул. Кирпичова, 2, Навчальний корпус У-2, 6 поверх, ауд. 601- 605, м. Харків, , Україна, 61002,
+38(067) 282-14-52
Веб-сайт
marketing@khpi.edu.ua
Завідувач кафедри:
доктор економічних наук, професор Райко Діана Валеріївна
Освітньо-кваліфікаційні рівні випускників:
Магістр
Основні спеціальні навчальні дисципліни:
- стратегічне управління
- маркетинг відносин
- бренд-менеджмент
- рекламний менеджмент
- проєктний менеджмент
Характеристика конкурсної пропозиції:
Головною перевагою освітньо-професійної програми є підготовка фахівців зі здатністю:
– здійснювати управління та розвиток маркетинговою діяльністю організацій, як концепції управління підприємством;
– застосовувати інформаційні технології, необхідні для прийняття і реалізації обґрунтованих управлінських рішень щодо оцінювання зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища підприємства, ступеню та характеру конкуренції на ринку, аналізу позиції організації на ринку, формулювання пропозицій щодо їх зміцнення, розробки маркетингової стратегії підприємства, у тому числі щодо виходу на зовнішні ринки, програму реалізації, бюджет;
– контролю з використанням інформаційного забезпечення за їх виконанням та оцінки їх ефективності.
Можливості працевлаштування :
Випускники освітньо-професійної програми стають фахівцями з просування, брендінгу, PR-технологій, планування маркетингових заходів, реклами, міжнародного маркетингу і мають можливості працевлаштування на посадах: директора з маркетингу, керівника рекламного агентства, керівника відділу маркетингу підприємства, маркетолога, маркетолога-аналітика, PR-менеджера, бренд-менеджера, експертами з електронної комерції, електронних комунікацій щодо просування інформаційних технологій, нових товарів та послуг споживачам.
Відгуки
Відгуків немає, поки що.