10 додаткових переваг НТУ "ХПІ"
Спеціальність Маркетинг
Оберіть освітню програму для того, щоб дізнатися більше про конкурсні пропозиції (КП) та профілізації.
В Вашому персональному електронному кабінеті Ви знайдете такі самі освітні програми:
Показано 2 результати
-
Маркетинг (Бакалавр)
МАРКЕТИНГ
Освітньо-професійна програма « Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, підґрунтя якої є чотири варіативні складові: рекламний бізнес, маркетинг інтелектуального бізнесу, міжнародний маркетинг та маркетинговий менеджмент, що передбачає застосування відповідних методів з планування, організації, реалізації та контролю маркетингової діяльності організацій, розробки і реалізації товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики з використанням інформаційного забезпечення.
Важливі посилання:
- Предмети ЗНО для ВСТУПУ на 1 курс на основі ПЗСО
- Вартість навчання та кількість ліцензійних місць
- Максимальні обсяги державного замовлення
- Перелік спеціальностей, яким надається особлива підтримка
- Терміни та дати вступної кампанії 2021
- Правила прийому до НТУ “ХПІ”
- Корисні посилання для абітурієнтів
- Дізнайся про додаткові переваги НТУ “ХПІ”
Дивіться актуальні спеціальності, освітні програми,
конкурсні пропозиції та предмети ЗНО 2020 року:
Вступ 2020 -
Маркетинг (Магістр)
Освітньо-професійна програма «Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління та розвитку маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, як концепції управління підприємством, у сфері стратегічного управління, що передбачає застосування методології наукових досліджень щодо вибору напрямків діяльності підприємства в конкурентному ринковому середовищі, в області маркетингової діяльності, з використанням достовірності одержаних результатів за допомогою економіко-математичних моделей, відповідних методів стратегічного планування діяльності підприємства, розробку маркетингових стратегій та заходів щодо їх просування.