Опис
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ «Технологічні та логістичні системи у машинобудуванні»
Контакти:
Кафедра «Інтегровані технології машинобудування» ім. М.Ф.Семка,
61002 м Харків, вул. Кирпичева, 2, НТУ «ХПІ», тел. (057)706-41-43,
e-mail: alnikshelk@gmail.com
Завідувач кафедри:
д.т.н., проф. Клочко Олександр Олександрович
Характеристика кафедри
Понад 100 років Харківський політехнічний університет готує висококваліфікованих інженерів-технологів для одного з найбільших центрів машинобудування України – Харкова, північно-східного регіону України, для всієї України, а також для близького та далекого зарубіжжя. За прогнозами Інституту світової економіки ще довгий час механічна обробка різанням буде основними методом одержання точних деталей машин. На машинобудівних підприємствах зараз відбуваються суттєва модернізація та переоснащення. Це потребує нового сучасного інструментального забезпечення та його учбового і наукового супроводження. Потрібен новий високий рівень підготовки який відрізняється досконалістю та адаптацією до нових тенденцій і змін у технології машинобудування та інструментальному виробництві.
Основні спеціальні навчальні дисципліни:
Реверсна інженерія
Системи управління якістю
Адитивні і гібридні технології
Теорія 3D моделювання
Стандартизація продукції та послуг
Теорія проектування інструментів і CAD систем
Діагностика та контроль технологічних процесів
Медіаконтент:
Контакти:
Кафедра «Технологія машинобудування та металорізальні верстати»,
61002 м Харків, вул. Кирпичева, 2, НТУ «ХПІ», тел. (057)707-66-25,
e-mail: perm_a@i.ua
Завідувач кафедри:
д.т.н., проф. Пермяков Олександр Анатолійович
Характеристика кафедри:
Кафедра готує інженерів, які зможуть одночасно застосовувати строгий інженерний розрахунок, сучасне програмне забезпечення та прийоми дизайну при проектуванні ефективного автоматизованого технологічного обладнання. Конструктор верстатних систем – це інженер, який створює нову техніку спираючись на фундаментальне технічну освіту і широке використання комп’ютерних технологій. Сучасний металорізальний верстат – це розвинена робоча машина для розмірної обробки деталей, від рівня розвитку якої залежить якість і конкурентоспроможність продукції, що виробляється. Випускники здатні вирішувати найскладніші інженерні завдання: проектувати, налагоджувати, експлуатувати і ремонтувати металорізальні верстати та системи, застосовувати сучасні CAD / CAM / CAE-системи, розробляти технологічне оснащення і керуючи програми для верстатів з ЧПК і оброблювальних центрів. Молоді інженери, отримавши нашу освіту, швидко адаптуються до умов виробництва, а випускники, які виявили себе в науково-дослідній сфері, мають можливість продовжити навчання в аспірантурі.
Основні спеціальні навчальні дисципліни:
Надійність та екологічність верстатних систем
Динаміка та комп’ютерне моделювання металорізального обладнання
Діагностика та експлуатація технологічного обладнання
Мехатроніка та компонетика технологічного обладнання
Системи керування верстатами та верстатними комплексами
Спеціальні енергоефективні технології
Системи автоматизованого програмування верстатів з ЧПК
Інтегровані та комп’ютерні технології в машинобудуванні
Технологічні проблеми гнучкого й автоматизованого виробництва
Моделювання проектування та оптимізація технологічних процесів у машинобудуванні
Медіаконтент:
Контакти:
Кафедра “Підйомно-транспортні машини і обладнання”, ауд. 1202, 1204, корпус У1, вул. Кирпичова, 2, Харків, 61002; 38-057-70-76-582, 38-057-70-76-581, 38-057-70-76-881; kafedra.ptm@kpi.kharkov.ua, khpi.ptm1929@gmail.com
Завідувач кафедри:
Професор Коваленко Валентин Олександрович
Характеристика кафедри:
Підготовка фахівців відноситься до пріоритетних напрямків розвитку техніки та руху матеріальних потоків і дозволяє виконувати науково-дослідну, інженерну, технологічну, адміністративну, контрольну, освітню роботу в галузі логістичних систем і комплексів, їх взаємодії на різних стадіях технологічних процесів переробки вантажів, упаковки, обліку, складування, розподілу, сервісу та утилізації на підставі уніфікованих правил і норм, розробки і експлуатації нового автоматизованого обладнання логістичних систем (в портах, стратегічних складах, базах, в тому числі в період військових дій у воєнних підрозділах Міноборони України).
Основні спеціальні навчальні дисципліни:
Технічне і технологічне оснащення логістичних систем
Індустріально-логістична інфраструктура
Організація складського господарства
Візуалізація в автоматизованих транспортно складських комплексах
Спеціальні засоби обробки і обліку вантажів в логістичних центрах
Інформаційно-керуючі системи
Адміністрування логістичних систем
Експлуатація, обслуговування і ремонт ПТМ і технічних засобів логістики
Сервісна логістика
Еволюція і сучасна логістична інфраструктура
Медіаконтент:
https://www.facebook.com/100017278393446/videos/186026941983251/
https://www.facebook.com/100017278393446/videos/180564445862834/
https://www.facebook.com/Amazon.de/videos/1244321292280608/
https://www.facebook.com/100001927047724/videos/1694274040646814/
Контакти:
Кафедра комп’ютерне моделювання та інтегровані технології обробки тиском, адреса: 61002, Харків, вул. Кирпичова, 2, НТУ “ХПІ”, навчальний корпус У1, 13-й поверх, ауд.1301, телефон: (057) 707-60-40, e-mail: omd.kpi.kharkov@ukr.net
Завідувач кафедри:
Професор, д. т. н. Чухліб Віталій Леонідович.
Характеристика кафедри:
Обробка тиском забезпечується шляхом пластичного деформування вихідної заготовки силовим впливом інструменту. Сьогодні немає такої галузі машинобудування й металообробки, де можна було б обійтися без обробки металів тиском (ОМТ). Це зовсім не дивно. Адже тільки обробкою тиском: гарячим і холодним об’ємним штампуванням, пресуванням, видавлюванням, вальцюванням, листовим штампуванням – можна виготовити найбільш відповідальні важко навантажені деталі автомобілів, тепловозів, вагонів, літаків, тракторів, комбайнів, космічних ракет, озброєння. Без ОМТ сьогодні неможливе виробництво електронних обчислювальних машин, телевізорів, холодильників, годинників, посуду, прикрас, медалей, монет… У чому ж секрет такої широкої популярності ОМТ?
По-перше, застосування ОМТ дозволяє значно підвищити якість виробів, їхню міцність та зносостійкість.
По-друге, ніякий інший процес не може зрівнятися з ОМТ за продуктивністю та ступенем автоматизації.
По-третє, ОМТ – найбільш економічний з усіх відомих сучасному виробництву технологічних процесів. Сьогодні обробка металів тиском переживає нове народження.
На сучасній теоретичній і технічній базі в країні відроджується галузь – ковальсько-штампувальне виробництво. ОМТ сьогодні – це складні математичні моделі, які дозволяють управляти течією металу, розробляти нові високоефективні процеси та оптимізувати їх; це САПР (системи автоматизованого проектування) і АСУ (автоматизовані системи управління); це світлі й просторі високоавтоматизовані цехи; це штампувальні та кувальні автоматизовані комплекси, гнучкі модулі із числовим програмним керуванням, роботизовані штампувальні агрегати й комплекси, високопродуктивні автомати та цілі лінії для листового і об’ємного штампування. Ефективна економіка неможлива без матеріало- та енергозберігаючих технологій, основу яких становить обробка металів тиском.
Теорія процесів в обробці тиском
Методи обчислювальної математики в обробці тиском
Автомати, автоматичні лінії та комплекси в обробці тиском
Нейронні мережі та машине навчання в обробці тиском
Сучасні наукові методи в обробці тиском
Адитивні технології та виробництво
Креативне інженерне проєктування
Системи автоматизованого проектування штампів та обладнання в обробці тиском
Дослідження технології процесів кування
Дослідження технології виробництва гнутих профілів
Дослідження технології процесів листового штампування
Медіаконтент:
Что дала мне магистратура –
Здравствуйте, дорогие студенты.
Вы на правильном пути, если решили продолжить свое обучение, получив диплом магистра по прикладной механике.
Меня зовут Дарья и я успешно выпустившийся магистр по этому направлению. Обучение в магистратуре дало мне возможность глубже изучить сопротивление материалов в прикладных задачах, попрактиковаться в построении физических и математических моделей к реальным процессам и телам, использовать численные методы в решении практических задач. Преподаватели всегда старались уделить время и ответить на все интересующие вопросы. Сейчас я использую полученные знания и умения в реальной работе в роли инженера-прочниста в ведущей компании и имею возможность больше чувствовать работу материала и конструкции уже на деле. Поступайте в магистратуру по направлению “Прикладная механика”, ведь инженерное дело занимательно и увлекательно 🙂