Опис
Вид фінансування: бюджет/контракт
Контакти:
НТУ”ХПІ”, кафедра маркетингу, Україна, 61002, м. Харків, вул. Кирпичова, 2, Навчальний корпус У-2, 6 поверх, ауд. 601- 605, м. Харків, , Україна, 61002,
+38 (057) 707 65 53, marketing@khpi.edu.ua
Завідувач кафедри:
доктор економічних наук, професор Райко Діана Валеріївна
Освітньо-кваліфікаційні рівні випускників:
бакалавр
Основні спеціальні навчальні дисципліни:
- маркетинг
- інтернет маркетинг
- маркетингова політика розподілу
- маркетингові комунікації
- мультикультурний маркетинг
- креативний маркетинг
- інформаційні системи в маркетингу
Характеристика конкурсної пропозиції:
Головною перевагою освітньо-професійної програми є підготовка фахівців зі здатністю:
– здійснювати управління маркетинговою діяльністю організацій в галузях управління та адміністрування;
– застосовувати інформаційні технології, необхідні для прийняття і реалізації обґрунтованих управлінських рішень щодо визначення умови ведення та організації бізнесу, торгівлі та сфери послуг, в тому числі і міжнародного бізнесу, за допомогою особливостей знання маркетингу;
– контролю за їх виконанням та оцінки їх ефективності.
Можливості працевлаштування :
Випускники освітньо-професійної програми стають фахівцями в галузі просування, брендінгу, PR-технологій, планування маркетингових заходів, реклами, міжнародного маркетингу і мають можливості працевлаштування на посадах: маркетолога, маркетолога-аналітика, менеджера зі збуту, менеджера з реклами, спеціаліста з просування брендів, розробки web-сайтів, з впровадження та використання систем управління інформацією, керівника відділу маркетингу, візуальної реклами та інформаційної політики.
Медіаконтент:
https://web.kpi.kharkov.ua/marketing/
https://www.facebook.com/marketing.KhPI/
Вид финансирования: бюджет/контракт
Контакты:
НТУ”ХПИ”, кафедра маркетинга, Украина, 61002, г.Харьков, вул. Кирпичова, 2, корпус У-2, 6 этаж, ауд. 601-605, +38 (057) 707 65 53,
Заведующий кафедры:
доктор экономических наук, профессор Райко Диана Валериевна
Образовательно-квалификационный уровень выпускников:
бакалавр
Основные специальные образовательные дисциплины:
- маркетинг
- интернет маркетинг
- маркетинговая политика распространения
- маркетинговые коммуникации
- мультикультурный маркетинг
- креативный маркетинг
- информационные системы в маркетинге
Характеристика конкурсного предложения:
Главным преимуществом образовательно-профессиональной программы является подготовка специалистов для:
– осуществления управления маркетинговой деятельностью организаций в отраслях управления и администрирования;
– применения информационных технологий, необходимых для принятия и реализации обоснованных управленческих решений для организации и осуществления бизнеса, торговли и сферы услуг, в том числе и международного бизнеса, с помощью знаний о маркетинге;
– контроля за их выполнением и оценки их эффективности.
Возможности трудоустройства :
Выпускники образовательно-профессиональной программы становятся специалистами по продвижению, брендингу, PR- технологиям, планированию маркетинговых мероприятий, рекламы, международного маркетинга и имеют возможности трудоустройства на должностях: маркетолога, маркетолога-аналитика, менеджера по сбыту, менеджера по рекламе, специалиста по продвижению брендов, разработки web- сайтов, внедрению и использованию системы управления информацией, руководителя отдела маркетинга, визуальной рекламы и информационной политики, менеджера по рекламе.
Медиаконтент:
https://web.kpi.kharkov.ua/marketing/
https://www.facebook.com/marketing.KhPI/
Відгуки
Відгуків немає, поки що.