Маркетинг (Магістр)
ТоварОсвітньо-професійна програма «Маркетинг» забезпечує підготовку фахівців з управління та розвитку маркетинговою діяльністю суб’єктів господарювання, як концепції управління підприємством, у сфері стратегічного управління, що передбачає застосування методології наукових досліджень щодо вибору напрямків діяльності підприємства в конкурентному ринковому середовищі, щодо маркетингової діяльності, з використанням достовірності одержаних результатів за допомогою економіко-математичних моделей, відповідних методів стратегічного планування діяльності підприємства, розробку маркетингових стратегій та заходів щодо їх просування.
Посилання (магістр):
- Інструкція по вступу до магістратури
- Ліцензійний обсяг та вартість навчання
- Етапи та дати вступної кампанії до НТУ “ХПІ”
- Правила прийому до НТУ “ХПІ”
- Корисні посилання для абітурієнтів
Дивіться актуальні спеціальності та освітні програми 2023 року